Menu
  • Wat we doen
    • Game-based Assessments
    • Recruitment
    • Team optimalisatie
    • Talentmanagement
    • Individuele coaching
    • Participatiewet
  • Producten
    • ImpactSessie
    • TalentMatch
    • TeamFit
    • TalentScan
  • Verhalen
    • Klantverhalen
    • Blogs
  • Inclusieve arbeidsmarkt
  • Academy
  • Over ons
Inloggen Contact
Team
Syra Filipowski

Syra

Begin 2020 ben ik begonnen bij IVY Works als medewerker Customer Care. Na bijna 20 jaar als leidinggevende in een supermarkt was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Gezien mijn wens om niet verder te gaan in de retail moest ik op zoek naar een werkgever die bereid was verder te kijken dan mijn opleiding en werkervaring. Ik had het grote geluk dat IVY Works op mijn pad kwam, zij keken alleen naar mijn competenties. Competenties bewezen door de game-based assessments die ik mocht maken in plaats van het insturen van mijn cv.

Inmiddels ben ik al weer flinke tijd aan de slag binnen IVY Works en ben ik verantwoordelijk voor de complete Customer Care en de implementatie van ons platform bij nieuwe klanten. Door het gebruik van de game-based assessments en de inzichten die ik hier uit heb gehaald hebben we samen kunnen kijken welke werkzaamheden het best bij mij passen en zit ik dus helemaal op mijn plaats bij IVY!

Klik hier om te connecten

Terug naar teams

IVY Works.

  • Wat we doen
  • Producten
  • Verhalen
  • Inclusieve arbeidsmarkt
  • Academy
  • Over ons
  • Contact

Volg ons.

  • in

Blijf op de hoogte.

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en nieuws via onze digitale nieuwsbrief.

    • © 2020
    • Privacy Statement
    • Algemene voorwaarden